FAQ - odpowiadamy na Wasze pytania

1. Czy poznam od razu cenę za usługę zamówioną w AutoCare?

Tak, każda usługa, którą u nas zamówisz jest uwzględniona w cenniku. Cenę podajemy od razu przed dodaniem usługi do koszyka. Wiesz więc dokładnie, ile zapłacisz. Gdy Twój samochód będzie wymagał naprawy - wcześniej dostaniesz dokładną wycenę. W ten sposób możesz z łatwością zaplanować koszty i uniknąć przykrych niespodzianek. Jedyne co musisz zrobić to podać model samochodu, którym mamy się zająć.

2. Jakich części użyjecie do naprawy mojego auta?

Każda naprawa wykonywana przez AutoCare realizowana jest na markowych zamiennikach, które w 100% odpowiadają swoimi parametrami z częściami sprzedawanymi w ASO każdej marki. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi, wiodącymi markami produkującymi niezawodne i sprawdzone części samochodowe. Listę marek (dostawców części) podajemy na naszej stronie.

3. Czy usługi i części zamówione w AutoCare objęte są gwarancją?

Tak - na każdą usługę (wraz z częściami) zrealizowaną w AutoCare udzielamy gwarancji. W przypadku, gdy któryś z zamontowanych przez nas podzespołów będzie wadliwy (co zdarza się bardzo rzadko), nasza gwarancja obejmuje także usługę ponownego montażu oraz darmowe auto zastępcze na czas naprawy gwarancyjnej. Takich praktyk nie zaoferuje Ci prawdopodobnie żaden warsztat w Polsce.

4. Komu przekazuję moje auto?

Od początku do końca trwania usługi będzie się z Tobą kontaktować Opiekun. Opiekun AutoCare to specjalista ds. motoryzacji, który podczas spotkania z Tobą, na miejscu, doradzi i pomoże Ci w wyborze właściwych usług. To on zawiezie auto do zaufanego i sprawdzonego przez nas wyspecjalizowanego serwisu.

5. Dlaczego mam Wam zaufać i przekazać auto na czas realizacji usługi?

Zanim udostępnisz nam swoje auto podpisujemy z Tobą protokół przekazania, który jest umową pomiędzy nami. Działamy bardzo profesjonalnie, dlatego też mamy wykupioną polisę w InteRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. seria K nr 13002348, która zabezpiecza Twój pojazd w 100%. Suma gwarancyjna polisy to kwota 1.000.000 zł. Ponadto, od momentu przekazania samochodu aż do jego oddania, całość przejazdu jest nagrywana rejestratorem samochodowym. Na Twoją prośbę udostępnimy Ci nagranie.

6. Jaki jest czas realizacji usługi?

To zależy od zakresu usługi. Np. umycie auta zajmie nam mniej czasu niż wymiana tarcz i klocków hamulcowych. Po dodaniu do koszyka usługi bądź usług, system poinformuje Cię, ile czasu potrzebujemy na jej /ich realizację. Odbierając od Ciebie auto do godz. 10.00, oddamy Ci je tego samego dnia.

7. Nie ma mojego samochodu na liście pojazdów. Co mam zrobić?

Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i sprawę rozwiążemy jak najszybciej. Baza pojazdów ma ponad 200.000 rekordów. Codziennie dodajemy kolejne auta.

8. Po co Wam nr VIN ?

Nr VIN jest niezbędny abyśmy dobrali właściwe części do Twojego samochodu.

9. Czy dajecie samochód zastępczy?

Istnieje taka możliwość. Jeżeli jesteś zainteresowany otrzymaniem samochodu zastępczego na czas dłuższej naprawy Twojego auta, skontaktuj się z naszym doradcą. Kliknij tutaj. Jeżeli np. pojedziesz na wakacje i awarii ulegnie część objęta naszą gwarancją - bezpłatnie odholujemy Twoje auto, przeprowadzimy bezkosztową naprawę, a na ten czas zapewnimy Ci zastępczy samochód. Bardzo dbamy o naszych klientów.

10. Czy możecie odstawić samochód w inne miejsce niż został odebrany?

Standardowo odwozimy auto w miejsce, z którego je odebraliśmy. Rozumiemy jednak sytuacje losowe. Jeśli masz taką potrzebę, skontaktuj się z nami.

11. Potrzebuję usługi, której nie ma na waszej liście. Czy mimo wszystko mogę ją zamówić?

Wykonujemy wszystkie usługi związane z naprawą i eksploatacją samochodów. Nasza opublikowana oferta jest uproszczona. Jeżeli więc nie znajdziesz w niej usługi, której potrzebujesz - zadzwoń do nas lub napisz. Zajmiemy się tym.

12. Czy można łączyć usługi?

Oczywiście, że tak. Jest to bardziej korzystne dla Ciebie, ponieważ koszt całościowej usługi będzie niższy, niż gdybyś je wybierał/-a osobno.

13. W jakich miastach oferujecie swoje usługi?

Działamy na terenie całego Wrocławia. Jeśli mieszkasz w jego okolicach, a nasza wyszukiwarka nie znalazła Twojego adresu, skontaktuj się z nami.

14. Co jeśli zaplanowana naprawa okaże się bardziej skomplikowana niż ustaliliśmy?

Od razu Cię o tym poinformujemy i doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie. Jednak to Ty zawsze podejmujesz ostateczną decyzję.

15. Co to jest zgoda na nieplanowane wydatki?

Czasami zdarza się tak, że mechanik zauważy jakąś drobną usterkę, którą należy naprawić, np. przepaloną żarówkę, zużytą wycieraczkę do szyb. Wyrażając zgodę, dajesz nam możliwość wykonania tej usługi, bez dodatkowego kontaktowania się z Tobą. Jeśli taka sytuacja wystąpi, dostaniesz od nas szczegółowy raport i link do płatności.
Potrzebujesz porady lub pomocy? Zadzwoń

Marki, z którymi współpracujemy: